“De kinderen leren voor zichzelf opkomen, zien hun eigen talenten en niet onbelangrijk, voelen zich thuis. Dit komt onder andere door het positief benaderen van gedrag.”
Student Tessa:
“Het voelt als een warm welkom in een heel enthousiast team.”
Leerkracht Mees:
“We maken gebruik van elkaars kwaliteiten, samen kunnen en weten we meer.”
Leerkracht Ian:
“Samen focussen op elkaars talenten creëert positiviteit en (zelf)vertrouwen.”
Leerkracht Noortje:
“Ambitieus: Ambitie is durven doen waar je goed in bent
Samen: Waarom moeilijk doen als het samen kan
Onderzoekend: Onderzoeken is veel leuker dan antwoorden vinden
Dynamisch: Als je waagt groeit je moed”
Leerling Fienne - groep 6
“De leerkrachten zijn heel aardig.”
Leerling Lisanne - groep 8
“Er is extra uitdaging als je dat nodig hebt.”
Ouder Carla
“Leerkrachten zijn toegankelijk, staan open voor gesprek en denken mee in het belang van de ontwikkeling van ons kind.
Ouder Rianne:
“Oudergesprekken sámen met ons kind in plaats van praten over ons kind.”
Ouder Tamara:
“Er is variatie in interactieve projecten en activiteiten naast het reguliere lesprogramma.”